24 września 2017
 Restauracja    Kawiarnia    Zajazd    Gospoda    Karczma    Pizzeria    Pub    Night Club    Bar  
Miasta  
  Warszawa
1703 
  Kraków
812 
  Poznań
475 
  Gdańsk
320 
  Gdynia
189 
  Sopot
146 
  Wrocław
463 
  Katowice
302 
  Szczecin
261 
  Łódź
18 
  Lublin
296 
  Jelenia Góra
73 
  Zakopane
110 
  Opole
145 

Obiekty  
  Restauracja 5178 
  Kawiarnia 345 
  Zajazd 310 
  Gospoda 50 
  Karczma 146 
  Pizzeria 724 
  Pub 264 
  Night Club 21 
  Bar 1103 

Województwa  
  dolnośląskie
  kujawsko-pomorskie
  lubelskie
  lubuskie
  łódzkie
  małopolskie
  mazowieckie
  opolskie
  podkarpackie
  podlaskie
  pomorskie
  śląskie
  świętokrzyskie
  warmińsko-mazurskie
  wielkopolskie
  zachodniopomorskie

Biura Podróży  
Lotniska  
Przewoźnicy  
Rekomendacje  
Kontakt  
 Wyszukiwarka
szukaj szczegółowo

Restauracja Gardenia poleca - Porady najlepszych restauratorów

Seria poradników Zarządzanie restauracją 365 porad, od kilku miesięcy dostępna jest na polskim rynku. Ta unikatowa biblioteczka stanowi zbiór gotowych rozwiązań, które przyczyniają się do zwiększenia zysków z prowadzenia restauracji.

Seria napisana została przez amerykańskich specjalistów. Polskie wydanie powstaje przy  współpracy z rodzimymi ekspertami z branży gastronomicznej.

Ciekawe pomysły inspirują polskich restauratorów do działania. Katarzyna Tkaczyk-Manfroy - Dyrektor Villa Pallas z Olsztyna opowiada z jakich pomysłów skorzystała, działająca przy hotelu, restauracja.

Pierwszy z pomysłów, który zaadaptowaliśmy brzmi: Stwórz menu uzupełniające. Jeśli proponujesz specjalne lub sezonowe dania, możesz rozważyć utworzenie menu uzupełniającego. Zwykle mogą to być pojedyncze strony dodane do aktualnej karty dań. Są one idealne do reklamy potraw, które nie mieszczą się w podstawowej ofercie. Są także doskonałe do reklamowania nowych dań, które można najpierw przetestować przed całkowitą reorganizacją menu.

Podążając za tą poradą, postanowiliśmy z szefem kuchni, naszej restauracji, wprowadzić menu sezonowe, które zmieniamy wraz ze zmianą pór roku. Postanowiliśmy wykorzystać sezonowość owoców i warzyw oraz upodobania naszych klientów związane z porą roku. I tak w naszej letniej wkładce do menu można znaleźć na przykład chłodnik bądź włoską zupę minestrone ze świeżych warzyw, czy też sielawę z patelni z młodymi ziemniakami i koperkiem. Jesienią zaś na przykład można skosztować naszej zupy z dyni z plasterkami bekonu czy też różnych przysmaków z grzybami.

Kolejnym pomysłem, który chętnie wcieliliśmy w życie była porada: Wprowadź  menu dla dzieci. Kiedyś dzieci rzadko były widywane w restauracjach. Dziś jest inaczej. Rodzice idący do restauracji zabierają ze sobą dzieci, co sprawia, że menu dla najmłodszych jest bardzo ważne. Bez niego rodzice będą czuli przymus płacenia za posiłek, który może nie smakować ich dzieciom i z pewnością nie będzie zjedzony do końca. Nie będą wówczas skłonni do Ciebie wrócić. Miej świadomość, że dzieci mają ogromny wpływ na decyzje dotyczące miejsca spożywania posiłków całej rodziny, tak więc zaspokajanie ich potrzeb jest tak samo ważne, jak satysfakcja rodziców.

Ponieważ ostatnio dzieci coraz częściej stają się naszymi gośćmi, postanowiliśmy zrobić coś właśnie dla nich. Stworzyliśmy menu na podstawie upodobań znanych nam dzieci, zawierające kilka prostych dań, które smakują każdemu maluchowi. By zachęcały one naszych milusińskich do jedzenia, nadaliśmy im nazwy nawiązujące do postaci ze znanych bajek i umieściliśmy w karcie ich rysunki.

Zastosowaliśmy także radę, która brzmi: Zaprojektuj własne logo. Logo jest świetnym sposobem, by dodać Twojej restauracji trochę splendoru. Nie musi być ono zabawne - powinno być przyciągające. Logo powinno znaleźć się w menu, w elementach wystroju wnętrza oraz na kartkach, które rozsyłasz klientom. Aby stworzyć niedrogie logo, skontaktuj się z lokalnymi artystami. Możesz także zaproponować im, że w zamian za zaprojektowanie logo będziesz prezentował ich prace w swojej restauracji. Porozmawiaj także z osobami, które studiują grafikę, zaproponują Ci one z pewnością doskonałe prace za niewielką cenę, gdyż będzie to dla nich również okazja do sprawdzenia swoich umiejętności.

Ponieważ wielu klientów w mieście kojarzyło naszą restaurację wyłącznie z hotelem, w którym się znajduje, myśleli często, że jest to restauracja dostępna tylko dla gości hotelowych. Chcąc zachęcić klientów spoza hotelu do odwiedzenia naszej restauracji postanowiliśmy stworzyć własne, nowe logo, zupełnie nie kojarzące się z nazwą hotelu. Chcemy by klienci wiedzieli, że jesteśmy dostępni dla wszystkich zarówno z codzienną ofertą restauracyjną, jak i z ofertą organizacji wszelkiego rodzaju imprez. Od niedawna nasza restauracja istnieje więc pod nazwą Gardenia. Jest to nasze najświeższe posunięcie i jeszcze nie znamy jego efektów, mamy jednak nadzieję, że będą one dla nas widoczne.

 

HOTEL VILLA PALLAS
ul. Żołnierska 4
10-557 Olsztyn
tel: (089) 535 01 15

 

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.

 




<< powrót


Copyright © 2002 TSA Sp. z o.o                                                          | BACK | TOP | HOME |